15 μήνες μετά την αναβάθμιση των τηλεφωνικών υπηρεσιών πληροφόρησης του ΔΟΑΤΑΠ, έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία Opinion Poll σε πανελλαδικό δείγμα 502 χρηστών, έδειξε πολύ υψηλά ποσοστά ικανοποίησης για τις υπηρεσίες του Οργανισμού, τόσο συνολικά όσο και επί μέρους, ιδιαίτερα σε ό, τι αφορά την ευγένεια των ανθρώπων της τηλεφωνικής γραμμής και τη σαφήνεια των απαντήσεων που έλαβαν.
- Συνολικά πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από την εξυπηρέτησή σας;
- Πολύ/αρκετά 82,7%
- Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από τον χρόνο αναμονής;
- Πολύ/αρκετά 76,8%
- Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από την ευγένεια των ανθρώπων της τηλεφωνικής γραμμής;
- Πολύ/αρκετά 90,1%
- Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από τη σαφήνεια των απαντήσεών των ανθρώπων της τηλεφωνικής γραμμής;
- Πολύ/αρκετά 80,6%
- Πόσο ικανοποιημένος/η είστε συνολικά από την ανταπόκριση και την ταχύτητα επίλυσης από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π των θεμάτων που θέσατε;
- Πολύ/αρκετά 72,9%
Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν την επιτυχία των πρόσφατων αναβαθμίσεων των τηλεφωνικών υπηρεσιών του ΔΟΑΤΑΠ. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες του Οργανισμού, με στόχο την αξιόπιστη και άμεση εξυπηρέτηση των ενδιαφερόμενων πολιτών και φορέων.
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ: ΕΡΕΥΝΑ ΔΟΑΤΑΠ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024